Het geheim van een succesvol gewichtsverlies programma

Afvallen Den bosch

 

Het extra werk kan meer kosten dan u aanvankelijk had verwacht. Het geheim van een succesvol afslankprogramma is het ontwikkelen van een verandering van levensstijl en afvallen met de hulp van een gekwalificeerde voedingsdeskundige of diëtist.

In de afgelopen tien jaar hebben mijn cliënten grote, levenslange doelen gesteld en bereikt. Hun succes leidde mij het bedrijfsleven in, en uiteindelijk kwam ik terecht in de zetel van een klein, maar zeer succesvol beursgenoteerd bedrijf. De sleutel tot dit alles is mijn cliënt-gedreven systeem voor behaalde resultaten.

In plaats van dingen op te stellen met schriftelijke doelen, gebruikt ons systeem zowel schriftelijke als mondelinge doelen. Schrijven is soms de beste manier, vooral als de doelen dynamisch zijn, zoals gezondheid. Maar als ze meer behoudend zijn, volgen we mondelinge doelen. Het is een goede manier om ervoor te zorgen dat de doelen haalbaar zijn en begrepen worden door de cliënt. Ik wilde bijvoorbeeld dat mijn cliënt in staat zou zijn om een afstand van 4,5 mijl te lopen.

We volgden de stijl van doelen stellen die de Chinese filosofie gebruikt om doelen te bereiken. Deze techniek werkt goed voor gezondheidsdoelen, maar ook voor gewichtsverlies, financiële doelen, carrièredoelen, zakelijke doelen, etc. De principes voor het bereiken van doelen zijn hetzelfde, ongeacht het type doel.

De eerste dag was de belangrijkste. Kort na twee uur lopen, rende de cliënt op uit zijn startpositie en het was duidelijk dat hij een extra zetje nodig had. We spraken af om die avond een barbecue te houden.

Het opstellen van een trainingsschema, zowel binnen als buiten, moest klaar zijn tegen de tijd dat hij aankwam. De avond ervoor trainde hij in zijn kelder, en had een barbecue ‘s avonds om 19:30 uur. Op maandag nam mijn zoon hem mee voor een wandeling in de stad na de barbecue.

De volgende ochtend was de eerste werkdag voor mijn cliënt. Het eerste wat hij moest doen was het fitnesscentrum aan de huiskant van zijn grote drie verdieping net naast de fitnesszaal situeren, zodat hij naar de trappen kon lopen en zijn eigen toestellen kon ophangen.

In een oogwenk pakte hij een loopband en begon aan zijn eerste tocht op deze workout en liefdevolle fitnessmachine. Een paar uur later was hij klaar met het bouwen van een pull-up bar.

De machine ging op dit punt van de week stuk, dus ging hij naar het winkelcentrum. Toen hij daar aankwam, liep hij een geschaafde knie op, maar hij voelde zich al beter. De volgende ochtend liet hij het apparaat maken en ging naar school.

Al zijn lopen en rennen droegen het gewicht van de gewichtstraining de hele week, terwijl hij werkte om zijn doel te bereiken – gewichtsvermindering. Zijn tijd op deze machine werd ingekort, doordat zijn dokter aandrong op een operatie, dus keerde hij terug naar huis.

Ergens tussen 8 en 15 uur die ochtend, stond mijn cliënt op en groette mij. Hij had voor de laatste keer zijn knie gestoten tegen de deur van de woonkamer. Hij had zich net in een andere broek gestoken. Hé, hij had de beste week ooit!

Toen hij klaar was met zichzelf uit te leggen, vroeg hij, “Hoe zit het met je training?” Ik vroeg hem of het voorbij was, en hij zei, “Je zult zien!” Mijn cliënt was trots op wat hij had bereikt — dat hij het werk had gedaan.

Terwijl mijn cliënt op weg is naar succes, weet ik dat ik persoonlijk nog veel werk moet verzetten om de persoon te worden die ik wil zijn. Om mezelf te veranderen, moet ik luisteren naar de mensen om me heen en stappen ondernemen om mezelf te verbeteren. Voor mijn bedrijf betekent dat dat ik met andere mensen moet blijven praten en hun ideeën in daden moet omzetten.

Mensen zijn een hulpmiddel. Het vergt tijd en geduld om vrienden te maken en nieuwe dingen te leren. Ik moet luisteren naar de ideeën die zij hebben om te proberen veranderingen in hun leven aan te brengen, en die vervolgens omzetten in actie.

Ik kan niet langer luisteren naar wat andere mensen zeggen, of hun ideeën doorgronden, zonder actie te ondernemen om de dingen te doen die hen steunen in het maken van veranderingen. In mijn eigen bedrijf, kan dat betekenen marketing mijn idee, of marketing een product of evenement dat ik ben het plannen, of de volgende aankoop boek, enz.

Ik ben net als veel bedrijfseigenaren, die pro-actief moeten zijn om vooruitgang te blijven boeken. Dat is prima, zolang je maar gefocust blijft.

We hebben allemaal onze overwinningen. Het is belangrijk te onthouden dat we, om het soort mensen te worden dat we willen zijn, stappen moeten ondernemen om de hoeveelheid gezond vetweefsel te vergroten. Proactieve acties zullen je daar uiteindelijk brengen.

Lees meer:

Voedingsadvies Den bosch

Sportvoeding Den bosch

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *